Veelgestelde vragen

De Avondvierdaagse vindt plaats van dinsdag 13 tot en met vrijdag 16 mei 2025.
De starttijd is 18.15 uur.

Er zijn dit jaar voor het eerst twee verschillende startlocaties.
Op dinsdag en woensdag is de startlocatie Hoeve Ravenstein, op donderdag en vrijdag is de startlocatie bij de kantine van Voetbalvereniging TOV.

Dit jaar is er één route van 5 kilometer.

Het inschrijfgeld bedraagt € 8,50 bij online inschrijving. 
Inschrijven vanaf 1 mei kan alleen op de eerste wandeldag op de startlocatie.

Meer vragen....

Locaties & Routes

Er is één route van 5 kilometer.

Nee, de routes zijn gewijzigd ten opzichte van eerdere jaren. Deze kunt u uiterlijk één week voor aanvang online bekijken, de omschrijving downloaden en de kaart raadplegen.

De routes worden op deze website bekend gemaakt.

Dinsdag en woensdag is er een fietsenstalling ingericht op de Ravensteinselaan.
Donderdag en vrijdag kunnen fietsen gestald worden bij Sportpark ter Eem.

Lees hier meer informatie over de bereikbaarheid.

Er is gekozen voor twee verschillende startpunten.

Op dinsdag 13 en woensdag 14 mei is het startpunt bij Hoeve Ravenstein (Ravensteinselaan 3, Baarn).

Op donderdag 15 en vrijdag 16 mei is het startpunt bij Voetbalvereniging TOV (Geerenweg 6a, Baarn)

De stempelkaart moet elke dag, aan het begin van de wandeling, afgestempeld worden. Alleen bij een volle stempelkaart krijgt u uw medaille.

Wij willen iedereen vragen om zoveel mogelijk te voet of op de fiets te komen.
Dinsdag en woensdag kan er uitsluitend gepakeerd worden op het parkeerterrein bij Kasteel Groeneveld.
Donderdag en vrijdag kan er uitsluitend geparkeerd worden op het parkeerterrein bij Theater de Speeldoos.
Lees hier meer informatie over de bereikbaarheid.

Aanmelden & PRIJZEN

De kosten bedragen €8.50 per deelnemer ongeachte de lengte van de route. Als ouders meelopen en ook een medaille willen ontvangen, dienen ze zich ook in te schrijven en te betalen voor deelname. 

Aanmelding op locatie kost € 9,50. 

Deelnemers die de inschrijfkosten niet kunnen bekostigen kunnen contact opnemen met de organisatie. Wij zullen door subsidie de kosten voor deelname dan compenseren.

Bij de start kan gepind worden. Er is geen wisselgeld aanwezig, dus wij willen u vragen om het geld gepast mee te nemen.

Kinderen vanaf groep 3 kunnen meedoen, de leeftijd voor de jongste lopers is hiermee 6 jaar.

Is jouw inkomen niet toereikend om het inschrijfgeld voor jou of je kind(eren) te betalen? Stuur dan een e-mail via ons contact formulier.
Gemeente Baarn heeft budget beschikbaar gesteld voor minderbedeelden, zodat iedereen mee kan lopen.

Online inschrijven kan vanaf april tot begin mei (exacte data nog niet bekend).
Inschrijven bij de startlocatie is ook mogelijk.

De kosten bij online voorinschrijving zijn €8.50 per deelnemer en inschrijving aan de start kost €9.50.

De voorkeur heeft om de aanmelding online te doen. Indien dit niet meer kan is aanmelden bij de start mogelijk. De kosten hiervoor bedragen € 9,50 per persoon en dienen gepast te worden voldaan

Wijzigingen kunnen per e-mail doorgegeven worden via

Begeleiding & Veiligheid

Als uw kind meeloopt met een vereniging of de Noorderbreedte, dan kunt u bij de aankoop van het inschrijfticket aangeven dat u mee wil lopen als begeleider.

Als het 25 graden of warmer is zorgt de organisatie voor een drinkpunt onderweg.

Deelnemers kunnen hier zelf hun drinkfles / bidon bijvullen. Er zullen geen wegwerp bekers klaar staan om afval tegen te gaan.

Mocht er een weeralarm afgegeven worden vanwege hitte dan zal er in overleg met de veiligheidsdiensten worden besloten of het evenement door kan gaan.

Er zijn altijd 2 EHBO’ers vooraan de stoet en 2 aan het eind van de stoet aanwezig.

Vanuit de organisatie is er elke dag een bakfiets welke de stoet afsluit. Als er een kind vervoerd moet worden om urgente redenen, kan deze hier gebruik van maken

Elke avond zijn er verkeersregelaars in oranje / gele hesjes aanwezig welke het verkeer zullen regelen. Zij zorgen samen dat de wandelstoet veilig kan oversteken.

Belangrijk om te weten is dat als er onvoldoende verkeersregelaars of meelopende ouders zijn voor een bepaalde avond, de organisatie zich het recht voorbehoudt om een van de routes af te lassen. De veiligheid kan dan onvoldoende worden gegarandeerd.

De voorkeur heeft om de aanmelding online te doen. Indien dit niet meer kan is aanmelden bij de start mogelijk. De kosten hiervoor bedragen € 8,50 per persoon en dienen gepast te worden voldaan

Er zijn altijd 2 EHBO’ers vooraan de stoet en 2 aan het eind van de stoet aanwezig.

Overig

Bij een volle stempelkaart ontvangt u vrijdagavond uw medaille. Op deze officiële medaille staat voor de hoeveelste keer je de vierdaagse gelopen hebt.

Als uw vraag er niet tussen staat dan kunt u contact opnemen via ons contactformulier.

De Baarnse Avondvierdaagse wordt georganiseerd door Viola van der Burgh en een groep enthousiaste vrijwilligers.

Het is niet toegestaan om een hond mee te nemen tijdens de wandeltocht.

Roken is niet toegestaan.

Hulp is altijd welkom!

Wij zoeken altijd verkeersregelaars, die ervoor zorgen dat alles veilig verloopt.

Daarnaast is hulp in de voorbereiding en op de dagen altijd welkom.

Gevonden voorwerpen kunnen bij stempellocatie worden ingeleverd en opgehaald.